ADRA România, finalistă în cadrul programului SmartGrants

ADRA Google-GrantsAgenţia Adventistă pentru Dezvoltare, Refacere şi Ajutor – ADRA România a fost desemnată finalistă în cadrul programului ”SmartGrants”, inițiat de către Asociația TechSoup în parteneriat cu Google România. SmartGrants este primul program de asistență pentru ONG-urile care au acces la programul de granturi ”Google Ad Grants” prin care organizatiile non-profit pot accesa un grant de publicitate online în valoare de până la 10000 USD / lună.

ADRA logo_techsoup-romaniaAsociația TechSoup România, inițiatoarea acestui program pentru ONG-uri, face legătura între organizațiile non-profit beneficiare ale grantului ”Google Ad Grants” și absolvenții programului ”Online Marketing Academy”, certificați de către Compania Google. Programul ”Online Marketing Academy” (OMA) se află, acum, în al patrulea an de desfășurare, după colaborarea cu peste 15 universități din tară și peste 7000 de studenți pregătiți până în prezent.

ADRA KV_techsoup_SmartGrants_strikingly_header_qcgi7bPrima etapă parcursă în cadrul programului ”SmartGrants” a fost înscrierea organizației pe site-ul dedicat acestui program. În urma finalizării procesului de înscriere la acest program, au fost înregistrate un număr de 138 de organizații nonprofit aplicante. În urma evaluărilor, conform regulamentului, au fost declarate finaliste 50 de organizații pentru a participa la implementare programului. În urma evaluării realizate de către juriul de specialitate, printre organizațiile finaliste se numără și ADRA România.

”Considerăm că este o oportunitate unică, atât pentru ADRA România, cât și pentru absolvenții programului ”Online Maketing Academy”. Experiența și cunoștințele specifice ale absolvenților vor putea fi puse la lucru în cadrul organizației noastre, iar ei își vor putea fundamenta mai bine noțiunile cunoscute prin exercițiu. Pentru noi, ca organizație beneficiară, este o modalitate de dezvoltare organizațională și de îmbunătățire a vizibilității în mediul online” a declarat Monica Brînceanu, Asistent Manager ADRA România.

ADRA tastaturaÎnființată în anul 1990, Agenția Adventistă pentru Dezvoltare, Refacere și Ajutor – ADRA România este o organizație non-profit care urmărește îmbunătățirea calității vieții pentru cei în nevoie și investește în potențialul oamenilor, prin inițiative de dezvoltare comunitară, axându-se pe cinci direcții principale: dezvoltarea economică, educație și sănătate de bază, lupta împotriva violenței în familie, asistarea victimelor dezastrelor naturale și asistarea categoriilor defavorizate, conducându-se după motoul ”Schimbă o viață și vei schimba lumea!”.

ADRA România face parte din rețeaua ADRA Internațional, una dintre cele mai răspândite organizaţii neguvernamentale din lume, fiind activă în 139 de ţări şi conducându-se după o filosofie care îmbină compasiunea cu spiritul practic, adresându-se oamenilor în nevoie, fără să facă deosebiri de ordin rasial, etnic, politic sau religios. Datorită promptitudinii cu care ADRA a răspuns la nevoile oamenilor de pe întregul glob, în 1997, Consiliul Economic şi Social al Naţiunilor Unite (ECOSOC) i-a conferit statutul de membru consultativ.

ADRA România

Email this to someoneShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on Twitter

Răspunde