Caută
Close this search box.

Vino la ADRA România – 2 posturi în concurs te aşteptă!

job-cyprus6Update FINAL: marţi, 07 aprilie 2015

Procesul ”Vino la ADRA România – 2 Posturi în concurs te aşteaptă!” a cuprins următoarele etape: analiză, selecție, interviu 1, recomandare comisie 1, interviu 2, recomandare comisie 2, hotărâre Consiliu Director ADRA România, angajare.

Mulțumim tuturor pentru încrederea oferită și pentru că apreciați activitatea ADRA România prin cele 23 aplicații pentru posturile scoase în concurs. În perioada aceasta am întâlnit oameni deosebit de valoroși. Din păcate doar 2 posturi au fost scoase la concurs și ocupate, respectiv:

  1. Manager proiect – România: Diana Parjohn
  2. Coordonator proiecte – Muntenia şi Dobrogea (în colaborare cu Conferinţa Muntenia): Bogdan Andrei

ADRA România

Update: vineri, 03 aprilie 2015

Au fost finalizate interviurile pentru cele două posturi.

ADRA România

Update: marţi, 31 martie 2015

Au fost analizate aplicațiile Dumneavoastră pentru cele două posturi.

Joi, 02 aprilie 2015, conform orarului stabilit de acord comun cu aplicanții, sunt așteptate la interviu persoanele selectate care au primit telefon și invitație pe E-mail.

ADRA România

Update: luni, 30 martie 2015

Vă mulțumim tuturor pentru că apreciați activitatea ADRA România prin aplicația Dumneavoastră pentru posturile scoase la concurs.

În perioada următoare vor fi analizate cele 23 aplicaţii și vor fi chemate la interviu persoanele selectate.

ADRA România

Update: luni, 23 martie 2015

Dacă dorești să te implici în slujirea oamenilor și să lucrezi într-o echipă dedicată și devotată misiunii ei, atunci echipa ADRA România te așteaptă!

ADRA România scoate la concurs următoarele posturi în vederea angajării:

  1. Manager proiecte – România
  2. Coordonator proiecte – Muntenia şi Dobrogea (în colaborare cu Conferinţa Muntenia)

CV-urile în format ”europass” împreună cu scrisorile de intenție se trimit la adresa de e-mail office@adra.ro, până luni, 30 martie 2015, ora 16:00, iar ulterior va fi programat un interviu.

Experienţa în implementarea altor proiecte ADRA România constituie un avantaj!

ADRA România

 

Fişa postului:

  1. Manager proiecte – România

RELATII:

  • Ierarhice: Se subordoneaza Directorului Executiv al organizatiei.
  • De colaborare: Cu toti angajatii din toate departamentele organizatiei.

CERINTE:

  • Studii necesare: superioare
  • Experienta profesionala generala: 3 ani; experienta profesionala specifica: 2 ani.
  • Specifice: operare PC, limba engleza (scris / vorbit), cunoasterea legislatiei in domeniul ONG-urilor, managementul proiectelor.

ATRIBUTII:

Administrative

  • Mentine corespondenta cu toti colaboratorii.
  • Mentine baza de date a institutiei.
  • Coordoneaza voluntarii implicati in proiecte.

Proiecte

  • Efectueaza anchete sociale.
  • Identifica sursele de finantare.
  • Intocmeste propunerile (cerintele) de proiect.
  • Intocmeste bugetele pentru proiecte.
  • Implementeaza proiectele.
  • Raporteaza implementarea proiectelor catre finantatori.
  • Stabileste si mentine relatiile cu administratia publica si locala, precum si cu finantatorii.
  • Asigura monitorizarea activitatilor derulate in cadrul diverselor proiecte.
  • Organizeaza evenimente pentru strangerea de fonduri.
  • Creeaza planuri si strategii alaturi de Consiliul Director in vederea dezvoltarii actualelor proiecte si a altora noi.
  • incheie parteneriate si pastreaza legatura cu partenerii nostri.

RESPONSABILITATI:

  • Raspunde de corectitudinea actelor intocmite.
  • Raspunde de monitorizarea si implementarea proiectelor coordonate.
  • Demonstreaza promptitudine in informarea colegilor cu privire la sarcinile pe care le au de efectuat şi transmiterea in timp util a acestora.
  • Participa la proiectarea, elaborarea si implementarea de activitati in cadrul diverselor proiecte.
  • Dezvolta o strategie de marketing eficienta si se ocupa de implementarea acesteia.
  • Are rolul de a superviza activitatea tuturor proiectelor si raspunde de bunul mers al acestora.
  • Dezvolta parteneriate cu diverse Institutii si Asociatii.
  • Raspunde de imaginea Asociatiei in randul utilizatorilor si a partenerilor.
  • Se dezvolta permanent si analizeaza oportunitatile Asociatiei in randul grupului tinta.
  • Are obligatia de a utiliza in mod corect echipamentele tehnice cu care lucreaza.
  • Are obligatia de a colabora cu angajatorul / angajatii cu atributii specifice in domeniul securitatii in munca pentru eliminarea riscurilor de securitate la locul de munca.
  • Are obligatia de a-si insusi si respecta normele de protectia muncii si masurile de aplicare a acestora.

COMPETENTELE POSTULUI DE MUNCA:

Competente specifice:

  • Are o minima experienta in marketing si in dezvoltarea unui plan de promovare.
  • Este un bun lider si are capacitatea de a organiza bine echipa si activitatea de lucru.
  • Instruieste oamenii si are capacitatea de a-i motiva.

Competente transversale:

  • Comunicare.
  • Coordonare echipe.
  • Managementul proiectelor.
  • Promovare si informare.
  • Accesare surse finantare.
  • Bun organizator.
  • Cunoaste mediul online.
  • Cunostinte minime de PR (Relatii Publice).

PROGRAMUL DE LUCRU:

  • 8 ore/zi;
  • 5 zile/saptamana
  • 1 an – perioadă determinată, cu posibilitate de prelungire la perioadă nedeterminată (în urma evaluării)

 

  1. Coordonator proiecte – Muntenia şi Dobrogea (în colaborare cu Conferinţa Muntenia)

RELATII:

  • Ierarhice: Se subordoneaza Directorului Executiv al organizatiei şi Responsabilului Regional ADRA Muntenia şi Dobrogea.
  • De colaborare: Cu toti angajatii din toate departamentele organizatiei.

CERINTE:

  • Studii necesare: superioare
  • Experienta profesionala generala: 3 ani; experienta profesionala specifica: 2 ani.
  • Specifice: operare PC, limba engleza (scris / vorbit), cunoasterea legislatiei in domeniul ONG-urilor, managementul proiectelor.

ATRIBUTII:

Administrative

  • Mentine corespondenta cu toti colaboratorii.
  • Mentine baza de date a institutiei.
  • Coordoneaza voluntarii implicati in proiecte.

Proiecte

  • Efectueaza anchete sociale.
  • Identifica sursele de finantare.
  • Intocmeste propunerile (cerintele) de proiect.
  • Intocmeste bugetele pentru proiecte.
  • Implementeaza proiectele.
  • Raporteaza implementarea proiectelor catre finantatori.
  • Stabileste si mentine relatiile cu administratia publica si locala, precum si cu finantatorii.
  • Asigura monitorizarea activitatilor derulate in cadrul diverselor proiecte.
  • Organizeaza evenimente pentru strangerea de fonduri.
  • Creeaza planuri si strategii alaturi de Consiliul Director in vederea dezvoltarii actualelor proiecte si a altora noi.
  • incheie parteneriate si pastreaza legatura cu partenerii nostri.

RESPONSABILITATI:

  • Raspunde de corectitudinea actelor intocmite.
  • Raspunde de monitorizarea si implementarea proiectelor coordonate.
  • Demonstreaza promptitudine in informarea colegilor cu privire la sarcinile pe care le au de efectuat şi transmiterea in timp util a acestora.
  • Participa la proiectarea, elaborarea si implementarea de activitati in cadrul diverselor proiecte.
  • Dezvolta o strategie de marketing eficienta si se ocupa de implementarea acesteia.
  • Are rolul de a superviza activitatea tuturor proiectelor si raspunde de bunul mers al acestora.
  • Dezvolta parteneriate cu diverse Institutii si Asociatii.
  • Raspunde de imaginea Asociatiei in randul utilizatorilor si a partenerilor.
  • Se dezvolta permanent si analizeaza oportunitatile Asociatiei in randul grupului tinta.
  • Are obligatia de a utiliza in mod corect echipamentele tehnice cu care lucreaza.
  • Are obligatia de a colabora cu angajatorul / angajatii cu atributii specifice in domeniul securitatii in munca pentru eliminarea riscurilor de securitate la locul de munca.
  • Are obligatia de a-si insusi si respecta normele de protectia muncii si masurile de aplicare a acestora.

COMPETENTELE POSTULUI DE MUNCA:

Competente specifice:

  • Are o minima experienta in marketing si in dezvoltarea unui plan de promovare.
  • Este un bun lider si are capacitatea de a organiza bine echipa si activitatea de lucru.
  • Instruieste oamenii si are capacitatea de a-i motiva.

Competente transversale:

  • Comunicare.
  • Coordonare echipe.
  • Managementul proiectelor.
  • Promovare si informare.
  • Accesare surse finantare.
  • Bun organizator.
  • Cunoaste mediul online.
  • Cunostinte minime de PR (Relatii Publice).

PROGRAMUL DE LUCRU:

  • 8 ore/zi;
  • 5 zile/saptamana
  • 1 an – perioadă determinată, cu posibilitate de prelungire la perioadă nedeterminată (în urma evaluării)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Mai multe articole

Privacy Policy Settings

Translate