Vino la ADRA – 3 posturi în concurs te așteaptă!

ADRA România scoate la concurs următoarele posturi în cadrul proiectului ”MULTI-CESPO Năvodari – Centrul Multifuncțional Cultural, Educațional și Sportiv pentru copiii vulnerabili din Năvodari”, ID 334236:

  • 1 post Consilier și responsabil grup țintă;
  • 1 post Responsabil activități educaționale, culturale și sportive;
  • 1 post Facilitator activități educative – antreprenoriat/dezvoltare personală.

CV-urile în format „Europass” împreună cu scrisorile de intenție se trimit la adresa de e-mail hr@adra.ro până miercuri, 26 Noiembrie 2025, ora 12:00.

Consilier și responsabil grup țintă

Cerințe:

  • Studii necesare: superioare finalizate în domeniul consilierii și / sau psihologiei și /sau alt domeniu asimilabil;
  • Experiență: peste 60 luni experiență în domenii precum consiliere psihologică, psiho-școlară, școlară, orientare vocațională,  psihologie sau similar. 

Atribuții:

  • Este responsabil pentru realizarea obiectivelor, rezultatelor și indicatorilor propriei activități desfășurate în proiect;
  • Identifică, selecționează, susține și consiliază grupul țintă;
  • Asigură dezvoltarea armonioasă a copiilor din grupul țintă, beneficiari ai Centrului Multifuncțional cu dotări sportive și culturale, atât din punct de vedere cognitiv, cât și emoțional și social;
  • Asigura asistență directă prin evaluare, intervenție terapeutică și de consiliere:
  • Evaluează nevoile, potențialul, dificultățile și nivelul de dezvoltare al fiecărui copil (cognitiv, emoțional, social) prin diverse instrumente și tehnici (teste, observație, interviu);
  • Identifică potențialele dificultăți de învățare, comportamentale sau emoționale;
  • Stabilește un diagnostic individualizat pentru fiecare copil;
  • Oferă consiliere copiilor și familiilor pentru a depăși diverse probleme (de învățare, comportamentale, sociale);
  • Elaborează și implementează planuri de intervenție individualizate;
  • Utilizează diverse tehnici și strategii terapeutice adaptate vârstei și nevoilor copiilor cu dificultăți emoționale sau comportamentale.
  • Asigură coordonarea tehnică pentru furnizarea în mod integrat a serviciilor către copii
  • aflați în situație de vulnerabilitate:
  • Planifică și organizează serviciile oferite în cadrul Centrului Multifuncțional.
  • Participă la elaborarea programelor educative, socio-culturale și sportive ale Centrului Multifuncțional.
  • Colaborează cu experții activității A2 pentru a asigura o abordare integrată a serviciilor furnizate grupului țintă.
  • Colaborează cu părinții, cadrele didactice și alte instituții.
  • Întocmește documentația necesară (rapoarte, fișe de evaluare).
  • Asigură promovarea bunăstării copilului:
  • Realizează activități de educație parentală, oferind consultanță părinților cu privire la diverse aspecte ale dezvoltării copilului.
  • Organizează întâlniri cu părinții pentru a-i informa despre progresul copiilor și pentru a le oferi suport și îndrumare.
  • Colaborează cu părinții pentru a crea un mediu familial favorabil dezvoltării
  • copilului.
  • Desfășoară activități de prevenire a problemelor comportamentale și emoționale.
  • Încurajează un stil de viață sănătos și dezvoltarea emoțională.
  • Răspunde de asigurarea calității:
  • Se asigură că activitățile desfășurate respectă standardele profesionale și legale.
  • Identifică și implementează măsuri pentru îmbunătățirea calității serviciilor oferite.
  • Colaborează cu ceilalți experți din proiect și cu părinții.
  • Asigură întocmirea de rapoarte și documente specifice proiectului.
  • Se asigură de respectarea standardelor de calitate și a legislației în vigoare;
  • Se asigură de existența tuturor condițiile optime de securitate în activitățile cu copii.

Oferta Angajatorului:

  • Angajare cu contract individual de muncă pentru o perioadă determinată pe perioada proiectului;
  • Program de lucru: 2 ore/zi; 5 zile/săptămână.
  • Salariul oferit se stabilește în funcție de experiența candidatului, în conformitate cu bugetul proiectului;
  • Activitatea se va desfășura la sediul de proiect și pe teren în județul în care se implementează proiectul.  

Responsabil activități educaționale, culturale și sportive

Cerințe:

  • Studii necesare: Studii superioare finalizate cu diplomă de licență în domeniul socio-uman; 
  • Experiență: peste 12 luni experiență profesională specifică în coordonarea, planificarea și organizarea de echipe/activități/proiecte educative pentru copii.

Atribuții:

  • Este responsabil pentru realizarea obiectivelor, rezultatelor și indicatorilor propriei activități desfășurate în proiect;
  • Pregătește și derulează proiecte de animație educative pentru minimum 260 de copii aflați în situații de vulnerabilitate în Centrul Multifuncțional cu dotări sportive și culturale pentru copii, inclusiv îndrumare pentru efectuarea temelor în activități de tip After School sau de recuperare și/sau dezvoltarea de activități de pregatire în aria de competență.
  • Asigură elaborarea de programe, planificări, obiective și evaluări pentru ateliere tematice din sfera educației de care răspunde.
  • Alege activitățile, astfel încât să se potrivească vârstei, numărului și intereselor participanților.
  • Asigură organizarea şi amenajarea spațiului dedicate activităților educative.
  • Asigură transmiterea de cunoștințe, formarea deprinderilor și dezvoltarea abilitățilo copiilor, respectiv:
  • Asigură dezvoltarea aptitudinilor de comunicare la nivelul participanților la activități educative;
  • Asigură dezvoltarea capacității de gândire și rezolvare de probleme la nivelul participanților la activități educative;
  • Asigură dezvoltarea capacității de învățare la nivelul participanților la activități educative;
  • Asigură instruirea în ştiințe generale la nivelul participanților la activități educative;
  • Asigură formarea instrumentelor fundamentale de comunicare la nivelul participanților la activități educative;
  • Asigură adaptarea conținutului și metodelor la nevoile individuale ale copiilor.
  • Asigură evaluarea progresului copiilor și a eficienței propriei activități.
  • Stabilește o colaborare și o comunicare eficientă cu copiii, părinții și colegii.
  • Asigură identificarea punctelor forte și a ariilor de îmbunătățire ale copiilor.
  • Asigură stimularea creativității, curiozității și gândirii critice.
  • Asigură facilitarea interacțiunilor sociale și dezvoltarea abilităților de comunicare.
  • Pregătește toate materialele necesare derulării activităților educative cu copii.
  • Răspunde de elaborarea și organizarea materialelor didactice, a spațiului de învățare și a timpului.
  • Colaborează cu ceilalți experți din proiect și cu părinții.
  • Asigură întocmirea de rapoarte și documente specifice proiectului.
  • Se asigură de respectarea standardelor de calitate și a legislației în vigoare.
  • Se asigură de existența tuturor condițiile optime de securitate în activitățile cu copii, pentru menținerea integrității şi siguranței beneficiarilor;
  • Aplică normele de protecție a mediului.
  • Răspunde de păstrarea confidențialității informațiilor şi a documentelor legate de proiect;
  • Răspunde de utilizarea resurselor existente;
  • Respectă prevederile normativelor interne şi procedurile de lucru privitoare la postul său;
  • Adoptă permanent un comportament în măsură să promoveze imaginea şi interesele proiectului.
  • Întocmește fise lunare de pontaj pentru fiecare luna în care este desemnat sa presteze activități în cadrul proiectului.

Oferta Angajatorului:

  • Angajare cu contract individual de muncă pentru o perioadă determinată pe perioada proiectului;
  • Program de lucru: 4 ore/zi, 5 zile/săptămână.
  • Salariul oferit se stabilește în funcție de experiența candidatului, în conformitate cu bugetul proiectului;
  • Activitatea se va desfășura la sediul de proiect și pe teren în județul în care se implementează proiectul.  

Facilitator activități educative – antreprenoriat / dezvoltare personală

Cerințe:

  • Studii necesare: superioare într-unul din domeniile Știință şi Inginerie, Management, Științe Sociale, Educație, Economic, Administrație Publică, Juridic;
  • Experiență: peste 60 luni experiență profesională specifica în coordonarea, planificarea și organizarea de activități, proiecte, echipe, respectiv în unul dintre următoarele domenii: financiar, management; administrație publică; administrativ-comercial; juridic; managementul resurselor umane.

Atribuții:

  • Planifică activitățile educative din domeniile antreprenoriatului și dezvoltării personale;
  • Realizează grupele de lucru pentru cele două domenii și planifică proiecte de lucru cu acestea;
  • Transmite informații privind domeniile antreprenoriat și dezvoltare personală pe bază de materiale educative realizate în cadrul proiectului, pe care le livrează sub forma lucrului în grupe mici;
  • Pune în aplicare practic temele abordate;
  • Colaborează cu experții din proiect pentru crearea produselor și serviciilor ce pot face obiectul proiectelor antreprenoriale;
  • Transmite copiilor informații despre management financiar, dezvoltare personală, comunicare, leadership, managementul conflictelor, managementul emoțiilor, mindfulness; 
  • Îi sprijină pe copii să își dezvolte competențele mai sus menționate în echipe mici și cu scopuri precise;
  • Realizează evaluarea inițială și cea finală a copiilor participanți la fiecare program de dezvoltare personală și antreprenoriat.

Oferta Angajatorului:

  • Angajare cu contract individual de muncă pentru  o perioadă determinată pe perioada proiectului;
  • Program de lucru: 2 ore/zi; 5 zile/săptămână.
  • Salariul oferit se stabilește în funcție de experiența candidatului, în conformitate cu bugetul proiectului;
  • Activitatea se va desfășura la sediul de proiect și pe teren în județul în care se implementează proiectul.  

Proiectul ”MULTI-CESPO Năvodari – Centrul Multifuncțional Cultural, Educațional și Sportiv pentru copiii vulnerabili din Năvodari”, ID 334236, este implementat de ADRA România, în parteneriat cu în parteneriat cu Biserica Adventistă de Ziua a Șaptea – Conferința Muntenia. Proiectul se desfășoară pe o perioada de 48 de luni, din septembrie 2025 până în august 2029, fiind finanțat de Ministerului Investițiilor și Proiectelor Europene, prin Program Incluziune și Demnitate Socială. Proiectul propune înființarea unui centru multifuncțional dotat cu facilități sportive, culturale și educaționale, destinat copiilor din grupuri vulnerabile aflați în risc de sărăcie, excluziune socială sau abandon școlar, din orașul Năvodari, județul Constanța. Prin realizarea acestui centru se urmărește facilitarea accesului copiilor la servicii integrate de sprijin social, educațional, cultural și sportiv în cadrul comunității.

ADRA România

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Privacy Policy Settings

Translate