Dragi prieteni ADRA România,
Vă mulțumim încă o dată pentru susținere și pentru fiecare din voturile la care v-ați implicat în “Campania de informare şi conştientizare asupra fenomenului violenţei în familie”, acum, la final, când ADRA România a câștigat finanțarea de 5000 EURO la programul de Granturi „Te implici.ro” , dezvoltat de către Telekom România.
Printre cele 180 de ONG-uri care au înscris proiecte spre votare în 12 arii de activitate s-a aflat și ADRA România. Deși, de data aceasta, la încheierea urnelor de votare am avut puține voturi, joi, 18 decembrie 2014, jurizarea internă Telekom România a decis ca ADRA să câștige finanțarea.
”Ne face o deosebită plăcere să vă anunțăm că proiectul înscris de dumneavoastră, ”Campanie de informare și conștientizare asupra fenomenului violenței în familie”, se află printre cei 10 câștigători ai programului ”Teimplici.ro” al Telekom România. În luna ianuarie vă vom contacta pentru a începe demersurile contractuale pentru primirea sponsorizării. Încă o dată felicitări, sărbători fericite și un an plin de realizări!” Echipa Teimplici.ro
”Apreciez și spun ”Bun venit!” inițiativei Telekom România de a se implica, alături de societatea civilă, în corectarea problemelor sociale din România. Educația socială este unul din micii pași în combaterea fenomenului violenței în familie, dar nelipsit de importanță, iar faptul că juriul Telekom a ales să aprecieze și să acorde credit proiectului și organizației noastre îmi aduce doar încântare”. Valentina Cozorici – coordonator proiecte ADRA România
”Vestea câștigării grantului ne-a produs o mare bucurie. Lecția pe care am învățat-o în acest concurs de proiecte a fost păstrarea credinței că se pot întâmpla lucruri frumoase, chiar și când unele aspecte pot părea potrivnice. Așa este și în domeniul violenței în familie: totul pare întunecat, dificil de suportat, imposibil de depășit. Însă prin acest proiect pe care îl vom demara începând cu ianuarie 2015, vom oferi sprijin victimelor care cred că viața nu mai are sens sau că nu au altă soluție decât să se resemneze în fața abuzului pe care-l trăiesc. Vom fi acolo pentru ele ca să le susținem în a depăși momentele de cumpănă. O dată în plus, am trăit rezultatul lucrului făcut împreună și mulțumim fiecărei persoane pentru sprijinul oferit. Vă invităm să rămâneți alături de noi pentru a fi la curent cu activitățile ce vor fi demarate în această campanie”. Psihoterapeut Alina Bordaș-Mohorea – coordonatoarea campaniei.
Proiectul ADRA “Campania de informare şi conştientizare asupra fenomenului violenţei în familie” face parte din strategia generală a ”Agenției Adventiste pentru Dezvoltare, Refacere și Ajutor – ADRA România” de implicare în domeniul violenţei în familie şi de extindere a serviciilor specializate oferite acestei categorii de beneficiari. Asociația furnizează servicii sociale pentru victime din anul 2009 în București, prin ”Centrul de Primire în Regim de Urgenţă a Victimelor Violenței în Familie – Casa ADRA”, şi îşi propune deschiderea de noi centre de consiliere și/sau adăposturi în alte zone din ţară care nu au astfel de servicii, cum este cazul judeţului Vrancea.
AICI găsiţi implementarea proiectului
Cu prețuire,
În numele echipei ADRA România,
Robert Georgescu, Director executiv
6 răspunsuri
Felicitari! Ma bucur sa primesc astfel de vesti. Tot inainte, ADRA!
Bravo!!! Succes in implementarea proiectului! Sunt multe persoane care au nevoie de ajutorul dvs.
Felicitări! Domnul să vă ajute.
Felicitari ptr ceea ce faceti voi! Imi face o mare placere, sa va felcit ptr ceea ce faceti voi.
Ma pot implica si eu online prin:
Business
Calendar de marketing: campanii sezoniere, oferte speciale, evenimente
Aliniera comunicarii online cu cea offline
Setarea si splitul de buget pe diverse canale, in functie de performanta
Raportari lunare a principalilor indicatorilor de performanta
Advertising
Timeplan campanii
Mediaplan-uri: creare, optimizare, agreare furnizori
Campanii specifice / sezoniere
Remarketing, RTB si alte proiecte speciale
Brief-uri creatie
Google AdWords: strategie & implementare
Facebook Ads: strategie & implementare
E-mail Marketing
Strategie
Timing & centralizare sortiment
Brief creatie, generare si trimitere
Database management
Social media
Strategie
Calendar editorial
Aplicatii, concursuri, proiecte speciale
Coordonare departamente implicate pentru feedback clienti
Actiuni bloggeri
Website:
Crearea demand-urilor marketing related si follow-up cu echipa de dezvoltare
Comunicarea campaniilor in diverse componente de marketing din site
Research & Analytics
Analiza traficului din site si ai principalilor indicatori de performanta
Analiza comportamentului consumatorului si detectarea de trenduri
Analiza funnel-ului de conversie, detectarea eventualelor pierderi si optimizarea experientei consumatorului
Identificarea si analiza competitiei (advertising, newslettere, social media, sortiment, promotii) si extragerea de mecanisme performante
Analiza consumatorului pe fiecare canal de advertising (adwords, e-mail, social, etc)
Raportari individuale per campanii
Raportari overall toate canalele platite