Caută
Close this search box.

Surpriză! Juriul Telekom România a decis ca ADRA România să câștige finanțarea

Dragi prieteni ADRA România,

te implici.roVă mulțumim încă o dată pentru susținere și pentru fiecare din voturile la care v-ați implicat în “Campania de informare şi conştientizare asupra fenomenului violenţei în familie”, acum, la final, când ADRA România a câștigat finanțarea de 5000 EURO la programul de Granturi „Te implici.ro” , dezvoltat de către Telekom România.

Printre cele 180 de ONG-uri care au înscris proiecte spre votare în 12 arii de activitate s-a aflat și ADRA România. Deși, de data aceasta, la încheierea urnelor de votare am avut puține voturi, joi, 18 decembrie 2014, jurizarea internă Telekom România a decis ca ADRA să câștige finanțarea.

”Ne face o deosebită plăcere să vă anunțăm că proiectul înscris de dumneavoastră, ”Campanie de informare și conștientizare asupra fenomenului violenței în familie”, se află printre cei 10 câștigători ai programului ”Teimplici.ro” al Telekom România. În luna ianuarie vă vom contacta pentru a începe demersurile contractuale pentru primirea sponsorizării. Încă o dată felicitări, sărbători fericite și un an plin de realizări!” Echipa Teimplici.ro

”Apreciez și spun ”Bun venit!” inițiativei Telekom România de a se implica, alături de societatea civilă, în corectarea problemelor sociale din România. Educația socială este unul din micii pași în combaterea fenomenului violenței în familie, dar nelipsit de importanță, iar faptul că juriul Telekom a ales să aprecieze și să acorde credit proiectului și organizației noastre îmi aduce doar încântare”. Valentina Cozorici – coordonator proiecte ADRA România

”Vestea câștigării grantului ne-a produs o mare bucurie. Lecția pe care am învățat-o în acest concurs de proiecte a fost păstrarea credinței că se pot întâmpla lucruri frumoase, chiar și când unele aspecte pot părea potrivnice. Așa este și în domeniul violenței în familie: totul pare întunecat, dificil de suportat, imposibil de depășit. Însă prin acest proiect pe care îl vom demara începând cu ianuarie 2015, vom oferi sprijin victimelor care cred că viața nu mai are sens sau că nu au altă soluție decât să se resemneze în fața abuzului pe care-l trăiesc. Vom fi acolo pentru ele ca să le susținem în a depăși momentele de cumpănă. O dată în plus, am trăit rezultatul lucrului făcut împreună și mulțumim fiecărei persoane pentru sprijinul oferit. Vă invităm să rămâneți alături de noi pentru a fi la curent cu activitățile ce vor fi demarate în această campanie”. Psihoterapeut Alina Bordaș-Mohorea – coordonatoarea campaniei.

Proiectul ADRA “Campania de informare şi conştientizare asupra fenomenului violenţei în familie” face parte din strategia generală a ”Agenției Adventiste pentru Dezvoltare, Refacere și Ajutor – ADRA România” de implicare în domeniul violenţei în familie şi de extindere a serviciilor specializate oferite acestei categorii de beneficiari. Asociația furnizează servicii sociale pentru victime din anul 2009 în București, prin ”Centrul de Primire în Regim de Urgenţă a Victimelor Violenței în Familie – Casa ADRA”, şi îşi propune deschiderea de noi centre de consiliere și/sau adăposturi în alte zone din ţară care nu au astfel de servicii, cum este cazul judeţului Vrancea.

AICI găsiţi implementarea proiectului

Cu prețuire,

În numele echipei ADRA România,

Robert Georgescu, Director executiv

6 răspunsuri

  1. Ma pot implica si eu online prin:

    Business
    Calendar de marketing: campanii sezoniere, oferte speciale, evenimente
    Aliniera comunicarii online cu cea offline
    Setarea si splitul de buget pe diverse canale, in functie de performanta
    Raportari lunare a principalilor indicatorilor de performanta
    Advertising
    Timeplan campanii
    Mediaplan-uri: creare, optimizare, agreare furnizori
    Campanii specifice / sezoniere
    Remarketing, RTB si alte proiecte speciale
    Brief-uri creatie
    Google AdWords: strategie & implementare
    Facebook Ads: strategie & implementare
    E-mail Marketing
    Strategie
    Timing & centralizare sortiment
    Brief creatie, generare si trimitere
    Database management
    Social media
    Strategie
    Calendar editorial
    Aplicatii, concursuri, proiecte speciale
    Coordonare departamente implicate pentru feedback clienti
    Actiuni bloggeri
    Website:
    Crearea demand-urilor marketing related si follow-up cu echipa de dezvoltare
    Comunicarea campaniilor in diverse componente de marketing din site
    Research & Analytics
    Analiza traficului din site si ai principalilor indicatori de performanta
    Analiza comportamentului consumatorului si detectarea de trenduri
    Analiza funnel-ului de conversie, detectarea eventualelor pierderi si optimizarea experientei consumatorului
    Identificarea si analiza competitiei (advertising, newslettere, social media, sortiment, promotii) si extragerea de mecanisme performante
    Analiza consumatorului pe fiecare canal de advertising (adwords, e-mail, social, etc)
    Raportari individuale per campanii
    Raportari overall toate canalele platite

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Privacy Policy Settings

Translate