Vino la ADRA – 13 posturi în concurs te așteaptă!

UPDATE FINAL: Luni, 05 mai 2025

Procesul ”Vino la ADRA – 13 posturi în concurs te așteaptă!” a cuprins următoarele etape: analiză, selecție, interviu, recomandare comisie după interviu, hotărâre Consiliu Director ADRA România, aprobare OIRPECU, angajare.

Mulțumim tuturor pentru încrederea oferită și pentru că apreciați activitatea ADRA România prin aplicațiile pentru posturile scoase în concurs. În perioada aceasta am întâlnit oameni deosebit de valoroși. Din păcate doar 7 posturi de consultanți în afaceri au fost scoase la concurs și ocupate, respectiv:

  1. Walter Creciuneac
  2. Alina Bordas
  3. Cristina Roșu 
  4. Alina Țățaru
  5. Alina Țățaru
  6. Marița Ionescu 
  7. Cristina Aniței 

ADRA România

UPDATE FINAL: Luni, 17 martie 2025

Procesul ”Vino la ADRA – 13 posturi în concurs te așteaptă!” a cuprins următoarele etape: analiză, selecție, interviu, recomandare comisie după interviu, hotărâre Consiliu Director ADRA România, aprobare OIRPECU, angajare.

Mulțumim tuturor pentru încrederea oferită și pentru că apreciați activitatea ADRA România prin aplicațiile pentru posturile scoase în concurs. În perioada aceasta am întâlnit oameni deosebit de valoroși. Din păcate doar 6 posturi de evaluatori au fost scoase la concurs și ocupate, respectiv:

  1. Toma Vicențiu;
  2. Dumitrescu Ana – Florina;
  3. Sabie Ana – Maria;
  4. Stoian Monica Imola;
  5. Mazilu Irina;
  6. Bălan Monica.

ADRA România

UPDATE: Luni, 10 martie 2025, ora 17:00

Au fost finalizate interviurile pentru posturile scoase în concurs (Consilier în afaceri).

ADRA România

UPDATE: 07 martie 2025

Au fost analizate aplicațiile depuse pentru postul scos în concurs. Începând cu ziua de luni, 10 martie 2025, conform orarului stabilit de acord comun cu aplicanții, sunt așteptate la interviu persoanele selectate care au primit telefon și invitație pe E-mail.

ADRA România

UPDATE: 20 februarie 2025

S-a încheiat termenul de depunere a aplicațiilor pentru pozițiile de Consilier în Afaceri. Vă mulțumim tuturor pentru că apreciați activitatea ADRA România prin aplicația dumneavoastră pentru postul scos la concurs.

În perioada următoare vor fi analizate aplicațiile și vor fi chemate la interviu persoanele selectate care vor primi telefon și invitație pe E-mail.

ADRA România

UPDATE: 18 februarie 2025, ora 19:00 

Au fost finalizate interviurile pentru posturile scoase în concurs – Evaluatori planuri de afaceri.

ADRA România

UPDATE: 18 februarie 2025

Au fost analizate aplicațiile depuse pentru postul scos în concurs.

Începând cu ziua de marți, 18.02.2025, conform orarului stabilit de acord comun cu aplicanții, sunt așteptate la interviu persoanele selectate care au primit telefon și invitație pe E-mail.

ADRA România

UPDATE: 17 februarie 2025

S-a încheiat termenul de depunere a aplicațiilor pentru pentru posturile vacante de Evaluatori plan de afaceri. Vă mulțumim tuturor pentru că apreciați activitatea ADRA România prin aplicația dumneavoastră pentru posturile scoase la concurs.

În perioada următoare vor fi analizate aplicațiile și vor fi chemate la interviu persoanele selectate care vor primi telefon și invitație pe E-mail.

În urma evaluării situației, s-a luat decizia ca perioada de aplicare pentru posturile vacante de Consultant în afaceri scoase în concurs să fie prelungită pentru ca aplicanții să poată avea acces permanent la criteriile de selecție pentru postul scos la concurs.

Astfel, termenul maxim de depunere a CV-urilor pentru posturile de Consultant în afaceri până joi, 20 februarie 2025, ora 17:00. Celelalte informații rămân neschimbate.

În urma procesului de recrutare, persoanele selectate să participe la interviul de angajare vor fi anunțate telefonic.

ADRA România

UPDATE: 10 februarie 2025

În urma evaluării situației, s-a luat decizia ca perioada de aplicare pentru postul scos în concurs să fie prelungită pentru ca aplicanții să poată avea acces permanent la criteriile de selecție pentru postul scos la concurs.

Astfel, termenul maxim de depunere a CV-urilor pentru posturile vacante de Evaluatori plan de afaceri se prelungește până luni, 17 februarie 2025, ora 17:00. Celelalte informații rămân neschimbate.

În urma procesului de recrutare, persoanele selectate să participe la interviul de angajare vor fi anunțate telefonic.

ADRA România

UPDATE: 05 februarie 2025

În urma evaluării situației, s-a luat decizia ca perioada de aplicare pentru postul scos în concurs să fie prelungită pentru ca aplicanții să poată avea acces permanent la criteriile de selecție pentru postul scos la concurs.

Astfel, termenul maxim de depunere a CV-urilor pentru posturile vacante de Evaluatori plan de afaceri se prelungește până luni, 10 februarie 2025, ora 17:00, iar pentru posturile de Consultant în afaceri până luni, 17 februarie 2025, ora 17:00.Celelalte informații rămân neschimbate.

În urma procesului de recrutare, persoanele selectate să participe la interviul de angajare vor fi anunțate telefonic.

ADRA România

UPDATE: 21 ianuarie 2025

Începând din 01.08.2024, ADRA România implementează proiectul Step by step în antreprenoriatul social finanțat prin Program Incluziune și Demnitate Socială 2021-2027, Operațiune: Acțiunea 3.2 Economie socială în mediul rural (FSE+), Obiectiv specific – “Îmbunătățirea accesului la piața muncii și măsuri de activare pentru toate persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă, în special pentru tineri, îndeosebi prin implementarea Garanței pentru tineret, pentru șomerii de lungă durată și grupurile defavorizate de pe piața muncii și pentru persoanele inactive, precum și prin promovarea desfășurării de activități independente și a economiei sociale”, contract OIR SE/6746/30.07.2024. 

Finanțarea obținută din partea Ministerului Investițiilor și Proiectelor Europene se întinde pe o perioadă de 30 de luni și este destinată Regiunii de dezvoltare Sud-Est (județele Brăila, Buzău, Constanța, Galați, Tulcea, Vrancea).

În vederea desfășurării activităților A1.5. Selectarea planurilor de afaceri ce vor fi finanțate în cadrul proiectului și a activității A1.6. Furnizarea, de către administratorul schemei pentru entitățile sociale, a serviciilor personalizate de consiliere ulterior finalizării procesului de selecție a planurilor de afaceri, ADRA România scoate la concurs următoarele posturi:

  1. Evaluator planuri de afaceri: 6 posturi;
  2. Consultant în afaceri: 7 posturi.

CV-urile în format „Europass” împreună cu scrisorile de intenție se trimit la adresa de e-mail hr@adra.ro până miercuri, 05 februarie, ora 12:00.

Evaluator plan de afaceri

Cerințe:

  • Experiență economie / juridic / antreprenorial / bancar / management de 24 de luni;
  • Studii superioare;
  • Domiciliul în Regiunea de Dezvoltare Sud-Est (județele Brăila, Buzău, Constanța, Galați, Tulcea, Vrancea);
  • Să reprezinte una din următoarele: reprezentant al sectorului economiei sociale, asociat / membru fondator / manager sau similar / reprezentant legal al unei întreprinderi sociale sau întreprinderi sociale de inserție, reprezentant al mediului de afaceri local din Regiunea Sud-Est, cu rol/funcție decizională în entitatea din care provine (asociații patronale / camere de comerț / asociați de întreprinderi / companii); sau reprezentant al instituțiilor financiare bancare sau non-bancare din Regiunea Sud-Est.

Atribuții:

  • Verificare metodologie și îmbunătățire, dacă e cazul;
  • Crează instrumentele de evaluare;
  • Aplică metodologia de evaluare;
  • Evaluează planurile de afaceri;
  • Răspunde la contestațiile formulate de participanții la concurs;
  • Oferă indicații cu privire la ajustarea planurilor în acord cu tendințele pieței;
  • Raportează activitatea.
  • Perioada de desfășurare a activității de evaluare a planurilor de afaceri va fi de o lună, cu o normă de timp de 4 ore/zi, 5 zile/săptămână.

Consultant în afaceri

Cerințe: 

  • experiență de 12 luni in antreprenoriat / management / coordonare / consultanta de afaceri (juridica, fiscala sau de orice alta natura);
  • studii superioare. 

Atribuții:

  • Planifică și organizează activitatea de consiliere;
  • Întocmește metodologia derularii activității și a anexelor folosite pentru aceasta;
  • Elaboreaza materiale suport pentru derularea activității;
  • Identifică nevoile specifice ale fiecărui antreprenor și a fiecărei afaceri;
  • Întocmește un plan de consiliere personalizat pentru fiecare antreprenor;
  • Prestează serviciile personalizate de consiliere în mod individual sau în grup;
  • Raportează activitatea. 

Perioada de desfășurare a activității de consiliere va fi de 3 luni, cu o normă de timp de 4 ore/zi, 5 zile/săptămână.

ADRA România

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Privacy Policy Settings

Translate