Începând din 01.08.2024, ADRA România implementează proiectul Step by step în antreprenoriatul social finanțat prin Program Incluziune și Demnitate Socială 2021-2027, Operațiune: Acțiunea 3.2 Economie socială în mediul rural (FSE+), Obiectiv specific – “Îmbunătățirea accesului la piața muncii și măsuri de activare pentru toate persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă, în special pentru tineri, îndeosebi prin implementarea Garanței pentru tineret, pentru șomerii de lungă durată și grupurile defavorizate de pe piața muncii și pentru persoanele inactive, precum și prin promovarea desfășurării de activități independente și a economiei sociale”, contract OIR SE/6746/30.07.2024.
Finanțarea obținută din partea Ministerului Investițiilor și Proiectelor Europene se întinde pe o perioadă de 30 de luni și este destinată Regiunii de dezvoltare Sud-Est (județele Brăila, Buzău, Constanța, Galați, Tulcea, Vrancea).
În vederea desfășurării activităților A1.5. Selectarea planurilor de afaceri ce vor fi finanțate în cadrul proiectului și a activității A1.6. Furnizarea, de către administratorul schemei pentru entitățile sociale, a serviciilor personalizate de consiliere ulterior finalizării procesului de selecție a planurilor de afaceri, ADRA România scoate la concurs următoarele posturi:
- Evaluator planuri de afaceri: 6 posturi;
- Consultant în afaceri: 7 posturi.
CV-urile în format „Europass” împreună cu scrisorile de intenție se trimit la adresa de e-mail hr@adra.ro până miercuri, 05 februarie, ora 12:00.
Evaluator plan de afaceri
Cerințe:
- Experiență economie / juridic / antreprenorial / bancar / management de 24 de luni;
- Studii superioare;
- Domiciliul în Regiunea de Dezvoltare Sud-Est (județele Brăila, Buzău, Constanța, Galați, Tulcea, Vrancea);
- Să reprezinte una din următoarele: reprezentant al sectorului economiei sociale, asociat / membru fondator / manager sau similar / reprezentant legal al unei întreprinderi sociale sau întreprinderi sociale de inserție, reprezentant al mediului de afaceri local din Regiunea Sud-Est, cu rol/funcție decizională în entitatea din care provine (asociații patronale / camere de comerț / asociați de întreprinderi / companii); sau reprezentant al instituțiilor financiare bancare sau non-bancare din Regiunea Sud-Est.
Atribuții:
- Verificare metodologie și îmbunătățire, dacă e cazul;
- Crează instrumentele de evaluare;
- Aplică metodologia de evaluare;
- Evaluează planurile de afaceri;
- Răspunde la contestațiile formulate de participanții la concurs;
- Oferă indicații cu privire la ajustarea planurilor în acord cu tendințele pieței;
- Raportează activitatea.
- Perioada de desfășurare a activității de evaluare a planurilor de afaceri va fi de o lună, cu o normă de timp de 4 ore/zi, 5 zile/săptămână.
Consultant în afaceri
Cerințe:
- experiență de 12 luni in antreprenoriat / management / coordonare / consultanta de afaceri (juridica, fiscala sau de orice alta natura);
- studii superioare.
Atribuții:
- Planifică și organizează activitatea de consiliere;
- Întocmește metodologia derularii activității și a anexelor folosite pentru aceasta;
- Elaboreaza materiale suport pentru derularea activității;
- Identifică nevoile specifice ale fiecărui antreprenor și a fiecărei afaceri;
- Întocmește un plan de consiliere personalizat pentru fiecare antreprenor;
- Prestează serviciile personalizate de consiliere în mod individual sau în grup;
- Raportează activitatea.
Perioada de desfășurare a activității de consiliere va fi de 3 luni, cu o normă de timp de 4 ore/zi, 5 zile/săptămână.
ADRA România