Vino la ADRA – 7 posturi în concurs te așteaptă!

ADRA România scoate la concurs următoarele posturi:

  • 6 posturi Expert de monitorizare afaceri
  • 1 post Coordonator de monitorizare afaceri

CV-urile în format „Europass” împreună cu scrisorile de intenție se trimit la adresa de e-mail hr@adra.ro până luni, 16 Iunie 2025, ora 12:00.

Coordonator de monitorizare

Cerințe:

  • experiență de 60 luni in antreprenoriat / management / coordonare / consultanta de afaceri (juridica, fiscala sau de orice alta natura) / monitorizare afaceri;
  • studii superioare. 

Atribuții:

  •  coordoneaza activitatea prin alocarea intreprinderilor sociale la fiecare expert, 
  • monitorizeaza activitatea expertilor, 
  • centralizeaza rezultatele si le inainteaza managerului de proiect in vederea raportarii
  • verifica documentele justificative pentru platile solicitate, 
  • avizeaza platile solicitate si inainteaza documentele suport catre reprezentantul administratorului de minimis, 
  • realizeaza executiile bugetare, 
  • verifica si avizeaza actele aditionale de modificare a bugetului planurilor de afaceri inaintate de beneficiari, 
  • centralizeaza documentele de derulare a planurilor de afaceri, de personal, documentele contabile lunare, 
  • verifica si aproba dosarele de achizitii, 
  • verifica alte documente solicitate intreprinderilor sociale, 
  • intocmesc cate un raport lunar de monitorizare pentru fiecare intreprindere sociala, 
  • efectueaza vizite pe teren la intreprinderile sociale, 
  • alte atributii relationate cu monitorizarea implementarii planurilor de afaceri
  • alte activitati suport. 

Expert de monitorizare 

Cerințe:

  • experiență de 12 luni in antreprenoriat / management / coordonare / consultanta de afaceri (juridica, fiscala sau de orice alta natura) / monitorizare afaceri;
  • studii superioare. 

Atributii:

  • verificarea platilor din contributia proprie 
  • verifica documentele justificative pentru platile solicitate, 
  • avizeaza platile solicitate si inainteaza documentele suport catre reprezentantul administratorului de minimis, 
  • realizeaza executiile bugetare, 
  • verifica si avizeaza actele aditionale de modificare a bugetului planurilor de afaceri inaintate de beneficiari, 
  • centralizeaza documentele de derulare a planurilor de afaceri, de personal, documentele contabile lunare, 
  • verifica si aproba dosarele de achizitii, 
  • verifica alte documente solicitate intreprinderilor sociale, 
  • intocmesc cate un raport lunar de monitorizare pentru fiecare intreprindere sociala, 
  • elaborare metodologie de monitorizare a intreprinderilor sociale in perioada de sustenabilitate
  • efectueaza vizite pe teren la intreprinderile sociale, 
  • alte atributii relationate cu monitorizarea implementarii planurilor de afaceri
  • alte activitati suport. 

Perioada de desfășurare a activității de monitorizare va fi de 18 luni, cu o normă de timp de 4 ore/zi, 5 zile/săptămână.

Începând din 01.08.2024, ADRA România implementează proiectul Step by step în antreprenoriatul social finanțat prin Program Incluziune și Demnitate Socială 2021-2027, Operațiune: Acțiunea 3.2 Economie socială în mediul rural (FSE+), Obiectiv specific – “Îmbunătățirea accesului la piața muncii și măsuri de activare pentru toate persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă, în special pentru tineri, îndeosebi prin implementarea Garanței pentru tineret, pentru șomerii de lungă durată și grupurile defavorizate de pe piața muncii și pentru persoanele inactive, precum și prin promovarea desfășurării de activități independente și a economiei sociale”, contract OIR SE/6746/30.07.2024.  Finanțarea obținută din partea Ministerului Investițiilor și Proiectelor Europene se întinde pe o perioadă de 30 de luni și este destinată Regiunii de dezvoltare Sud-Est (județele Brăila, Buzău, Constanța, Galați, Tulcea, Vrancea).

ADRA România

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Privacy Policy Settings

Translate