VINO la ADRA România – 2 posturi în concurs te așteaptă!

UPDATE: 28 ianuarie 2025

Au fost finalizate interviurile pentru posturile scoase în concurs – Manager Proiect și Expert Accesare Fonduri.

ADRA România

UPDATE: 23 ianuarie 2025

Au fost analizate aplicațiile depuse pentru postul scos în concurs.

Începând cu ziua de luni, 27.01.2025, conform orarului stabilit de acord comun cu aplicanții, sunt așteptate la interviu persoanele selectate care au primit telefon și invitație pe E-mail.

ADRA România

UPDATE: 21 ianuarie 2025 

S-a încheiat termenul de depunere a aplicațiilor. Vă mulțumim tuturor pentru că apreciați activitatea ADRA România prin aplicația dumneavoastră pentru posturile scoase la concurs.

În perioada următoare vor fi analizate aplicațiile și vor fi chemate la interviu persoanele selectate care vor primi telefon și invitație pe E-mail.

ADRA România

UPDATE: 11 decembrie 2024

În urma analizării rezultatelor interviurilor în vederea angajării unui Manager proiect și unui Expert Accesare Fonduri în ADRA România, s-a luat decizia pentru prelungirea termenului pentru posturile scoase în concurs. Mulțumim tuturor celor 5 aplicanți care și-au manifestat interesul față de acest post în concurs și celor 4 candidați care au participat la etapa de interviu.

În urma evaluării situației, s-a luat decizia ca perioada de aplicare pentru postul scos în concurs să fie prelungită pentru ca aplicanții să poată avea acces permanent la criteriile de selecție pentru postul scos la concurs.

Astfel, termenul maxim de depunere a CV-urilor pentru posturile vacante de Manager proiect și Expert accesare fonduri se prelungește până luni, 20.01.2025. Celelalte informații rămân neschimbate.

În urma procesului de recrutare, persoanele selectate să participe la interviul de angajare vor fi anunțate telefonic.

ADRA România

UPDATE: 31 octombrie 2024

Au fost finalizate interviurile pentru posturile scoase în concurs – Manager Proiect și Expert Accesare Fonduri.

ADRA România

UPDATE: 30 octombrie 2024

Au fost analizate aplicațiile depuse pentru postul scos în concurs.

Începând cu ziua de joi, 31.10.2024, conform orarului stabilit de acord comun cu aplicanții, sunt așteptate la interviu persoanele selectate care au primit telefon și invitație pe E-mail.

ADRA România

UPDATE: 28 octombrie 2024

S-a încheiat termenul de depunere a aplicațiilor. Vă mulțumim tuturor pentru că apreciați activitatea ADRA România prin aplicația dumneavoastră pentru posturile scoase la concurs.

În perioada următoare vor fi analizate aplicațiile și vor fi chemate la interviu persoanele selectate care vor primi telefon și invitație pe E-mail.

ADRA România

UPDATE: 11 octombrie 2024

Dacă dorești să te implici în slujirea oamenilor și să lucrezi într-o echipă dedicată și devotată misiunii ei, atunci echipa ADRA România te așteaptă!

CV-urile în format ”Europass” împreună cu scrisorile de intenție se trimit la adresa de e-mail hr@adra.ro până luni, 28 Octombrie, ora 12:00.

ADRA România scoate în concurs următoarele posturi în vederea angajării:

  1. Manager Proiect;
  2. Expert Accesare Fonduri.

ADRA România

  1. Manager Proiect

Dacă ești proaspăt absolvent al unei facultăți în domeniul social, ești o persoană entuziastă și dornică să contribuie la dezvoltarea de programe destinate categoriilor vulnerabile, te invităm să te alături echipei noastre și să dobândești noi competențe. 

Prin acest post ai ocazia să te dezvolți având alături manageri cu experiență în implementarea de proiecte prin fonduri europene sau prin fonduri ale unor organizații umanitare internaționale, iar impactul pe care îl vei aduce prin activitatea ta va fi vizibil în comunitățile în care se implementează proiectul. 

Cerințe ale candidatului:

  • Studii necesare: superioare în domeniile social sau alte specialități similare.
  • Să locuiască în București sau în împrejurimi;
  • Experiență profesională generală: 0-5 ani; experiență profesională specifică: 0-5 ani;
  • Specifice: operare PC, cunoașterea legislației în domeniul ONG-urilor, managementul proiectelor.
  • Bune abilități de comunicare în limba română și engleză, constituie avantaj.
  • Capacitate de analiză și atenție la detaliu.
  • Abilități de relaționare, atitudine proactivă și capacitate de a comunica eficace, atât oral, cât și în scris, inclusiv în medii profesionale internaționale.

Responsabilități:

  • Asigură managementul general al proiectului prin planificarea, organizarea, evaluarea și controlul pe toată perioada de derulare a acestuia;
  • Este implicat în managementul operațional prin realizarea de activități zilnice pentru implementarea adecvată a proiectului;
  • Realizarea procedurilor administrative privind demararea proiectului;
  • Realizarea planificărilor lunare pentru activitățile proiectului;
  • Menținerea comunicării cu finanțatorii organizației; 
  • Evaluarea stadiului și progresului fiecărei activități;  în acest scop păstrează evidența datelor privind îndeplinirea obiectivelor, desfășurarea şi rezultatele proiectelor derulate; 
  • Analizarea și prevenirea riscurilor ce pot conduce la întârzieri în derularea activităților prin stabilirea acțiunilor preventive adecvate
  • Atingerea obiectivului general și a obiectivelor specifice asumate;
  • Asigură implementarea cu succes a activităților proiectului și a obținerii rezultatelor optime în proiect, prin atingerea indicatorilor proiectului; 
  • Coordonează activitatea de arhivare corespunzătoare a documentației legate de proiect;
  • Întocmește periodic rapoarte specifice; 
  • Identifică, evaluează și prioritizează toate acțiunile echipei de implementare, cu scopul de a nu afecta graficul de implementare al proiectului, atingerea obiectivului general și funcționarea în ansamblu a proiectului; 
  • Efectuează vizite pe teren pentru verificarea implementării activităților planificate și raportate; 
  • Identifică noi posibilități de finanțare și stabilește noi contracte.

Oferta Angajatorului:

  • Angajare cu contract individual de muncă pentru o perioadă determinată, cu posibilitate de prelungire nedeterminată (în urma evaluării).
  • Program de lucru: 8 ore/zi, 5 zile/săptămână.
  • Un mediu de lucru interactiv și plin de provocări.
  • Salariul oferit se stabilește în funcție de experiența candidatului, în conformitate cu grila de salarizare ADRA România.

2. Expert Accesare Fonduri

Dacă ai experiență în scrierea de proiecte sau în accesarea de fonduri destinate mediului ONG, ești o persoană energică și dornică să contribuie la dezvoltarea de programe destinate categoriilor vulnerabile, te invităm să te alături echipei noastre și să dobândești noi competențe.

Vei lucra alături de o echipa de manageri cu experiență în implementarea de proiecte prin fonduri europene sau prin fonduri ale unor organizații umanitare internaționale, rolul tău fiind acela de a atrage noi oportunități de finanțare și de a contribui prin abordări inovatoare la dezvoltarea programelor.

Cerințe ale candidatului:

  • Studii superioare în domeniile economic, social, drept sau alte specialități similare.
  • Cunoștințe despre instituțiile Uniunii Europene și funcționarea lor, programele de finanțare nerambursabilă, administrația publică și legislația aferentă.
  • Experiență în accesarea de fonduri nerambursabile cu proiecte scrise și implementate.
  • Experiența de lucru în proiecte finanțate de Uniunea Europeană constituie un avantaj, precum și experiența privind drepturile copiilor, ale femeilor, combaterea sărăciei, protecția grupurilor vulnerabile, va fi considerată relevantă.
  • Bune abilități de comunicare în limba română și engleză, constituie avantaj.
  • Capacitate de analiză și atenție la detaliu.
  • Abilități de relaționare, atitudine proactivă și capacitate de a comunica eficace, atât oral, cât și în scris, inclusiv în medii profesionale internaționale.

Responsabilități:

  • Stabilește, împreună cu membrii Departamentului Programe, prioritățile privind atragerea de finanțări și dezvoltarea de abordări inovatoare, în conformitate cu strategia organizației și cu oportunitățile pieței.
  • Prospectează piața și face o analiză privind oportunitatea accesării.
  • Întocmește documentația necesară în vederea depunerii proiectelor în cadrul anumitor programe de finanțare.
  • Planifică activitățile proiectelor.
  • Elaborează cereri de finanțare și bugete în vederea accesării surselor de finanțare naționale sau internaționale (fonduri accesate direct de la UE sau prin intermediul Guvernului României, fonduri lansate de companii private naționale sau internaționale, fonduri ale organizațiilor umanitare internaționale, fonduri lansate de instituțiile publice din România, sau alte surse de finantare relevante).
  • Este responsabil de etapa de contractare cu potențialii finanțatori;
  • Stabilește parteneriate cu organizații, companii sau instituții în vederea accesarii și dezvoltării de proiecte de incluziune socială.
  •  Implicare în implementarea proiectelor, după caz.

Oferta Angajatorului:

  • Angajare cu contract individual de muncă pentru o perioadă determinată, cu posibilitate de prelungire nedeterminată (în urma evaluării).
  • Program de lucru: 8 ore/zi, 5 zile/săptămână.
  • Un mediu de lucru interactiv și plin de provocări.
  • Salariul oferit se stabilește în funcție de experiența candidatului, în conformitate cu grila de salarizare ADRA România.

ADRA România

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Privacy Policy Settings

Translate