Caută
Close this search box.

VINO LA ADRA – Un post în concurs te așteaptă!

Update FINAL: Miercuri, 03.11.2021

Procesul ”Vino la ADRA – un post în concurs te așteaptă!” a cuprins următoarele etape: analiză, selecție, interviu, recomandare comisie după interviu, hotărâre Consiliu Director ADRA România, angajare.

Mulțumim tuturor pentru încrederea oferită și pentru faptul că apreciați activitatea ADRA România prin aplicațiile pentru postul scos în concurs. În perioada aceasta am întâlnit oameni deosebit de valoroși. Din păcate doar 1 post a fost scos la concurs și ocupat, respectiv:

  1. Asistent Manager / Coordonator proiecte – Transilvania de Sud (în colaborare cu Conferinţa Transilvania de Sud): Alexandru Banu.

ADRA România

Update: Marți, 12.10.2021

Au fost analizate aplicațiile depuse pentru postul scos în concurs.

Începând cu ziua de joi, 14.10.2021, conform orarului stabilit de acord comun cu aplicanții, sunt așteptate la interviu persoanele selectate care au primit telefon și invitație pe E-mail.

ADRA România

Update: Luni, 11.10.2021

S-a încheiat termenul de depunere a aplicațiilor. Vă mulțumim tuturor pentru că apreciați activitatea ADRA România prin aplicația dumneavoastră pentru postul scos la concurs.

În perioada următoare vor fi analizate aplicațiile și vor fi chemate la interviu persoanele selectate care vor primi telefon și invitație pe E-mail.

ADRA România

Update: Joi, 30.09.2021

Dacă dorești să te implici în slujirea oamenilor și să lucrezi într-o echipă dedicată și devotată misiunii ei, atunci echipa ADRA România te așteaptă!

ADRA România scoate la concurs următorul post în vederea angajării:

Asistent Manager / Coordonator proiecte – Transilvania de Sud (în colaborare cu Conferinţa Transilvania de Sud)

CV-urile în format ”europass” împreună cu scrisorile de intenție se trimit la adresa de e-mail office@adra.ro, până luni, 11.10.2021, ora 12:00, iar ulterior va fi programat un interviu. Experiența în implementarea altor proiecte ADRA România constituie un avantaj!

Fișa postului: Asistent Manager / Coordonator proiecte – Transilvania de Sud (în colaborare cu Conferința Transilvania de Sud)

RELAȚII:

CERINȚE:

  • Studii necesare: superioare;
  • Să locuiască în zona Transilvaniei de Sud (județele: MS, SB, BV, CS, HR);
  • Experiență profesională generală: 3 ani; experiență profesională specifică: 2 ani;
  • Specifice: operare PC, limba engleză (scris / vorbit), cunoașterea legislației în domeniul ONG-urilor, managementul proiectelor.

ATRIBUȚII:

Administrative

  • Menține corespondența cu toți colaboratorii;
  • Menține baza de date a instituției;
  • Coordonează voluntarii implicați în proiecte.

Proiecte

  • Efectuează anchete sociale;
  • Identifică sursele de finanțare;
  • Întocmește propunerile (cerințele) de proiect;
  • Întocmește bugetele pentru proiecte;
  • Implementează proiectele;
  • Raportează implementarea proiectelor către finanțatori;
  • Stabilește și menține relațiile cu administrația publică și locală, precum și cu finanțatorii;
  • Asigura monitorizarea activităților derulate în cadrul diverselor proiecte;
  • Organizează evenimente pentru strângerea de fonduri;
  • Creează planuri și strategii alături de Consiliul Director în vederea dezvoltării actualelor proiecte și a altora noi;
  • Încheie parteneriate și păstrează legătura cu partenerii noștri.

RESPONSABILITĂȚI:

  • Răspunde de corectitudinea actelor întocmite;
  • Răspunde de monitorizarea și implementarea proiectelor coordonate;
  • Demonstrează promptitudine în informarea colegilor cu privire la sarcinile pe care le au de efectuat și transmiterea în timp util a acestora;
  • Participă la proiectarea, elaborarea și implementarea de activități în cadrul diverselor proiecte;
  • Dezvoltă o strategie de marketing eficientă și se ocupă de implementarea acesteia;
  • Are rolul de a superviza activitatea tuturor proiectelor și răspunde de bunul mers al acestora;
  • Dezvoltă parteneriate cu diverse instituții și asociații;
  • Răspunde de imaginea asociației în rândul utilizatorilor și a partenerilor;
  • Se dezvoltă permanent și analizează oportunitățile asociației în rândul grupului țintă;
  • Are obligația de a utiliza în mod corect echipamentele tehnice cu care lucrează;
  • Are obligația de a colabora cu angajatorul / angajații cu atribuții specifice în domeniul securității în muncă pentru eliminarea riscurilor de securitate la locul de muncă;
  • Are obligația de a-și însuși și respecta normele de protecția muncii și măsurile de aplicare ale acestora.

COMPETENȚELE POSTULUI DE MUNCĂ:

Competențe specifice:

  • Are o minimă experiență în marketing și în dezvoltarea unui plan de promovare;
  • Este un bun lider și are capacitatea de a organiza bine echipa și activitatea de lucru;
  • Instruiește oamenii și are capacitatea de a-i motiva.

Competențe transversale:

  • Comunicare;
  • Adaptabilitate;
  • Creativitate;
  • Inițiativă;
  • Coordonare echipe;
  • Managementul proiectelor;
  • Perseverență;
  • Promovare și informare;
  • Accesare surse finanțare;
  • Bun organizator;
  • Cunoaște mediul online;
  • Cunoștințe minime de PR (Relații Publice).

PROGRAMUL DE LUCRU:

  • 8 ore/zi;
  • 5 zile/săptămână;
  • 1 an – perioadă determinată, cu posibilitate de prelungire la perioadă nedeterminată (în urma evaluării).

ADRA România

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Mai multe articole

Privacy Policy Settings

Translate