Conceptul campaniei Bărbați Adevărați a fost o alegere inspirată și a fost primit cu entuziasm de partenerii noștri printre care s-au aflat Carrefour România, SanoVita, Primăria Municipiului București și Poliția București;
a declarat Sorin Goleanu.
Peste 35.000 de vizualizări ale clipului (vezi aici) doar în mediul online și sprijinul a aproape 20 de instituții media naționale și locale, pe lângă materialele tipărite distribuite (250 000 de pliante) în cele 50 de standuri amenajate în magazinele Carrefour din 21 de orașe au făcut posibil ca mesajul să fie transmis la un nivel neatins până acum de niciuna dintre campaniile ADRA România.
a continuat acesta.
Produsul simbol, fularul albastru, gândit ca un cadou ce poate fi oferit Bărbaților Adevărați de către soții, prieteni sau familii, ca simbol al aprecierii și al încurajării comportamentului pozitiv a luat calea tuturor județelor țării dar a fost comandat și în Germania, Franța, Spania și Italia. Cei care au comandat fularul, au avut surpriza să constate că acesta a fost personalizat inclusiv printr-o etichetă cu mesajul campaniei și indică apartenența purtătorului la categoria Bărbaților Adevărați.
Datorită impactului și al conceptului, televiziuni naționale ca Realitatea TV, Romania TV, și Speranța TV au ales să dubleze perioada de difuzare solicitată (până la două luni) iar spotul campaniei a fost văzut de milioane de români în fiecare zi. Mai multe instituții media au realizat emisiuni și interviuri dedicate acestei campanii.
O altă surpriză a fost oferirea, în direct, în timpul ultimei ediții din seria “Speranță la Orizont” a unui fular albastru de către prezentatoarea acestui proiect Sidonia, soțului său, Sorin Dinu, coprezentator, ceea ce a adus din nou o extindere a audienței mesajului.
Campania „ADRA România” a reușit astfel să se detașeze de trendul victimizării, specifice campaniilor împotriva violenței în familie, și a ales să ofere modalități mai creative și mai eficiente de a lupta împotriva acestui fenomen extrem de răspândit în România.
De asemenea, odată cu derularea campaniei au fost oferite și modalități practice de ajutorare a celor afectați de acest fenomen cum ar fi adresa de email ajutor@adra.ro la care cei afectați de violența în familie pot primi ajutor specializat.
Campania inedită, de încurajare a comportamentului pozitiv și de apreciere a bărbaților adevărați care iubesc, prețuiesc și protejează bunul lor cel mai de preț, familia, se adaugă astfel, campaniilor de succes din anii trecuți cum ar fi Îți place să dai? Alege-ți un partener pe măsură! desfășurată în parteneriat cu campionul mondial Leonard Doroftei sau Ciocu’ Mare destinată convingerii femeilor care suferă abuzuri să ia atitudine și să anunțe autoritățile.
Mai multe imagini se pot găsi pe pagina de Facebook ADRA România sau pe pagina dedicată campaniei Barbati Adevărați.