Caută
Close this search box.

Vino la ADRA – 11 posturi în concurs te așteaptă!

Update FINAL: Joi, 14.11.2019

Procesul ”Vino la ADRA – 11 posturi în concurs te așteaptă!” a cuprins următoarele etape: analiză, selecție, interviu, recomandare comisie după interviu, hotărâre Consiliu Director ADRA România, aprobare OIR POSDRU, angajare.

A fost ocupat ultimul post vacant scos în concurs (Expert monitorizare IMM – proiect UP TO START).

  1. ”Coordonator activitate monitorizare IMM” – proiect UP TO START: Daniel Mogoșanu
  2. ”Expert monitorizare IMM” – proiect UP TO START: Cristian – Nicolae Belei
  3. ”Expert monitorizare IMM” – proiect UP TO START: Marița Ionescu
  4. ”Expert monitorizare IMM” – proiect UP TO START: Simona Condrachi
  5. ”Expert monitorizare IMM” – proiect UP TO START: Cosmin Crăcană – Iosub
  6. ”Expert monitorizare IMM” – proiect UP TO START: Marius – Nicolae Jula
  7. ”Coordonator activitate monitorizare IMM” – proiect START LA ANTREPRENORIAT: Cristian – Nicolae Belei
  8. ”Expert monitorizare IMM” – proiect START LA ANTREPRENORIAT: Daniel Mogoșanu
  9. ”Expert monitorizare IMM” – proiect START LA ANTREPRENORIAT: Marița Ionescu
  10. ”Expert monitorizare IMM” – proiect START LA ANTREPRENORIAT: Fănică Coșman
  11. ”Expert monitorizare IMM” – proiect START LA ANTREPRENORIAT: Cosmin Crăcană – Iosub
  12. ”Expert monitorizare IMM” – proiect START LA ANTREPRENORIAT: Iuliana Ivănuș

ADRA România

Update: Luni, 12.08.2019

Procesul ”Vino la ADRA – 11 posturi în concurs te așteaptă!” cuprinde următoarele etape: analiză, selecție, interviu, recomandare comisie după interviu, hotărâre Consiliu Director ADRA România, aprobare OIR POSDRU, angajare.

Din cele 11 posturi scoase la concurs, momentan doar 10 posturi au fost ocupate, respectiv:

  1. ”Coordonator activitate monitorizare IMM” – proiect UP TO START: Daniel Mogoșanu
  2. ”Expert monitorizare IMM” – proiect UP TO START: Cristian – Nicolae Belei
  3. ”Expert monitorizare IMM” – proiect UP TO START: Marița Ionescu
  4. ”Expert monitorizare IMM” – proiect UP TO START: Simona Condrachi
  5. ”Expert monitorizare IMM” – proiect UP TO START: Cosmin Crăcană – Iosub
  6. ”Expert monitorizare IMM” – proiect UP TO START: în lucru / așteptare
  7. ”Coordonator activitate monitorizare IMM” – proiect START LA ANTREPRENORIAT: Cristian – Nicolae Belei
  8. ”Expert monitorizare IMM” – proiect START LA ANTREPRENORIAT: Daniel Mogoșanu
  9. ”Expert monitorizare IMM” – proiect START LA ANTREPRENORIAT: Marița Ionescu
  10. ”Expert monitorizare IMM” – proiect START LA ANTREPRENORIAT: Fănică Coșman
  11. ”Expert monitorizare IMM” – proiect START LA ANTREPRENORIAT: Cosmin Crăcană – Iosub
  12. ”Expert monitorizare IMM” – proiect START LA ANTREPRENORIAT: Iuliana Ivănuș

În perioada următoare, conform procedurii, este în lucru procesul pentru ocuparea ultimului post vacant scos în concurs (Expert monitorizare IMM – proiect UP TO START).

ADRA România

Update: joi, 20.06.2019

Au fost finalizate interviurile pentru posturile scoase în concurs.

ADRA România

Update: Miercuri, 19.06.2019

Au fost analizate aplicațiile depuse pentru postul scos în concurs.

Joi, 20.06.2019, conform orarului stabilit de acord comun cu aplicanții, sunt așteptate la interviu persoanele selectate care au primit telefon și invitație pe E-mail.

ADRA România

Update: Luni, 17.06.2019

S-a încheiat termenul de depunere a aplicațiilor. Vă mulțumim tuturor pentru că apreciați activitatea ADRA România prin aplicația dumneavoastră pentru postul scos la concurs.

În perioada următoare vor fi analizate aplicațiile și vor fi chemate la interviu persoanele selectate care vor primi telefon și invitație pe E-mail.

ADRA România

Upgrade: Joi, 06.06.2019

Ca urmare a aprobării finanțării europene nerambursabile POCU pentru ADRA România, în vederea implementării proiectelor UP TO START și START LA ANTREPRENORIATADRA România scoate la concurs următoarele posturi în vederea angajării:

  • 1 post de ”Coordonator activitate monitorizare IMM” – proiect UP TO START;
  • 5 posturi de ”Expert monitorizare IMM” – proiect UP TO START;
  • 5 posturi de ”Expert monitorizare IMM” – proiect START LA ANTREPRENORIAT.

Descrierea posturilor:

1 post de ”Coordonator activitate monitorizare IMM” – proiect UP TO START:

Atribuții:

  • Redactează metodologia de monitorizare a implementării afacerilor și monitorizează aplicarea prevederilor ei;
  • Realizează documente suport și instrumente de monitorizare a implementării afacerilor;
  • Se documentează cu privire la specificul fiecărei afaceri/domeniu;
  • Întocmește fise de lucru și de monitorizare specifice;
  • Organizează/coordonează echipa și programul de monitorizare;
  • Coordonează activitatea Centrului de Antreprenoriat Online;
  • Efectuează vizite de monitorizare pe teren;
  • Colectează materiale suport pentru raportarea activității;
  • Raportează activitatea.

Educație solicitată: studii superioare în domeniul financiar, economic, contabil, marketing, management sau drept – 3 ani;

Experiență solicitată: experiență în activități de monitorizare pentru dezvoltarea afacerilor și/sau experiență și cunoștințe în management și dezvoltarea unor întreprinderi – 5.1 ani;

Competențe solicitate: competențe de economist.

5 posturi de ”Expert monitorizare IMM” – proiect UP TO START;

Atribuții:

  • Se documentează cu privire la specificul fiecărei afaceri/domeniu;
  • Întocmește fise de lucru și de monitorizare;
  • Efectuează vizite de lucru în teren;
  • Verifică documentele și stadiul de implementare a planurilor de afaceri;
  • Colectează materialele suport pentru raportarea activității;
  • Raportează activitatea.

Educație solicitată: studii superioare în domeniul financiar, economic, contabil, marketing, management, resurse umane – 3 ani;

Experiența solicitată: experiența în activități de monitorizare pentru dezvoltarea afacerilor și/sau experiență și cunoștințe în management și dezvoltarea unor întreprinderi – 5.1 ani;

Competențe solicitate: competențe de economist.

5 posturi de ”Expert monitorizare IMM” – proiect START LA ANTREPRENORIAT:

Atribuții:
  • Se documentează cu privire la specificul fiecărei afaceri/domeniu;
  • Întocmește fișe de lucru și de monitorizare;
  • Efectuează vizite de monitorizare pe teren;
  • Verifică documentele și stagiul de implementare a planurilor de afaceri;
  • Colectează materiale suport pentru raportarea activității;
  • Raportează activitatea.

Educaţie solicitată: studii superioare în domeniul financiar, economic, contabil, marketing, management, resurse umane – 3 ani.

Experienţă solicitată: experienţă în activităţi de monitorizare şi/sau consultanţă pentru dezvoltarea afacerilor şi/sau experienţă şi cunoştinţe în managementul şi dezvoltarea unor întreprinderi – 5.1 ani.

Competenţe solicitate: Competenţe de consultant.

Pentru posturile aferente proiectului UP TO START perioada de implementare este de 12 luni, în Regiunea de dezvoltare Sud-Est a României, cu o normă de timp de 4 ore/zi, 5 zile/săptămână, iar pentru posturile aferente proiectului START LA ANTREPRENORIAT perioada de implementare este de 12 luni, în Regiunea de dezvoltare Sud-Vest Oltenia, cu o normă de timp de 4 ore/zi, 5 zile/săptămână.

CV-urile în format ”europass” împreună cu scrisorile de intenție, cu menționarea proiectului pentru care se aplică, se trimit la adresa de e-mail info@adra.ro, până luni, 17.06.2019, ora 12:00, iar ulterior va fi programat un interviu.

Proiectul START LA ANTREPRENORIAT – proiect cofinanțat din Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, Axa prioritară 3 ”Locuri de muncă pentru toți”, Obiectiv specific 3.7 ”Creșterea ocupării prin susținerea întreprinderilor cu profil non-agricol din zona urbană”, contract POCU/82/3/7/105478 – se desfășoară pe o perioadă de 36 de luni, începând cu data de 10.01.2018, în parteneriat Agenția Adventistă pentru Dezvoltare, Refacere și Ajutor – ADRA România (Beneficiar), cu Asociația DOMINOU, Asociația Centrul Metropolitan de Resurse Umane CRUM și Asociația de Dezvoltare Intercomunitară ”Zona Metropolitană Craiova”.

Proiectul UP TO START – proiect cofinanțat din Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, Axa prioritară 3 ”Locuri de muncă pentru toți”, Operațiunea 3.7 ”Creșterea ocupării prin susținerea întreprinderilor cu profil non-agricol din zona urbană”, contract POCU/82/3/7/105479 – se desfășoară timp de 36 de luni, începând cu data de 15.01.2018, în parteneriat Agenția Adventistă pentru Dezvoltare, Refacere și Ajutor – ADRA România(Beneficiar), cu Fundația ZamolxesAsociația DOMINOU și Asociația Centrul Metropolitan de Resurse Umane CRUM.

ADRA România

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Mai multe articole

Privacy Policy Settings

Translate