Update FINAL: joi, 31.01.2019
Procesul ”Vino la ADRA – 5 posturi în concurs te așteaptă!” a cuprins următoarele etape: analiză, selecție, interviu 1, recomandare comisie după interviu, interviu 2, hotărâre Consiliu Director ADRA România, aprobare OIR POSDRU, angajare.
Mulțumim tuturor pentru încrederea oferită și pentru că apreciați activitatea ADRA România prin cele 13 aplicații pentru posturile scoase în concurs. În perioada aceasta am întâlnit oameni deosebit de valoroși. Din păcate doar 5 posturi au fost scoase la concurs și ocupate, respectiv:
- Asistent social: Viorica Bosnea
- Asistent social: Magdalena Ruscu
- Psiholog: Alina Bordaș – Mohorea
- Psiholog: Adina Mușat
- Lucrător social: Daniel Neacșu
ADRA România
Update: miercuri, 03.10.2018
Au fost finalizate interviurile pentru posturile scoase în concurs.
ADRA România
Update: marți, 11.09.2018
Au fost analizate aplicațiile dumneavoastră pentru posturile scoase în concurs.
Joi, 13 septembrie 2018, conform orarului stabilit de acord comun cu aplicanții, sunt așteptate la interviu persoanele selectate care au primit telefon și invitație pe E-mail.
ADRA România
Update: luni, 10.09.2018
Vă mulțumim tuturor pentru că apreciați activitatea ADRA România prin aplicația dumneavoastră pentru posturile scoase la concurs.
În perioada următoare vor fi analizate aplicațiile și vor fi chemate la interviu persoanele selectate.
ADRA România
Update: Luni, 27.08.2018
În urma evaluării situației, s-a luat decizia ca perioada de aplicare pentru cele 5 posturi scoase în concurs să fie prelungită pentru ca aplicanții să poată avea acces permanent la criteriile de selecție pentru posturile scoase la concurs.
Astfel, termenul maxim de depunere a CV-urilor pentru cele 5 posturi vacante se prelungește până luni, 10 Septembrie, ora 12:00. Celelalte informații rămân neschimbate.
În urma procesului de recrutare, persoanele selectate să participe la interviul de angajare ce se va desfășura la sediul ADRA România vor fi anunțate telefonic.
ADRA România
Update: Luni, 20.08.2018
În urma evaluării situației, s-a luat decizia ca perioada de aplicare pentru cele 5 posturi scoase în concurs să fie prelungită pentru ca aplicanții să poată avea acces permanent la criteriile de selecție pentru posturile scoase la concurs.
Astfel, termenul maxim de depunere a CV-urilor pentru cele 5 posturi vacante se prelungește până luni, 27 August, ora 12:00. Celelalte informații rămân neschimbate.
În urma procesului de recrutare, persoanele selectate să participe la interviul de angajare ce se va desfășura la sediul ADRA România vor fi anunțate telefonic.
ADRA România
Update: Luni, 30.07.2018
În urma evaluării situației, s-a luat decizia ca perioada de aplicare pentru cele 5 posturi scoase în concurs să fie prelungită pentru ca aplicanții să poată avea acces permanent la criteriile de selecție pentru posturile scoase la concurs.
Astfel, termenul maxim de depunere a CV-urilor pentru cele 5 posturi vacante se prelungește până luni, 20 August, ora 12:00. Celelalte informații rămân neschimbate.
În urma procesului de recrutare, persoanele selectate să participe la interviul de angajare ce se va desfășura la sediul ADRA România vor fi anunțate telefonic.
ADRA România
Update: Luni, 11.07.2018
Ca urmare a aprobării finanțării europene nerambursabile POCU pentru ADRA România, în vederea implementării proiectului Activități Integrate pentru Comunitatea Urbană Marginalizată BABADAG ”AI CUM”, ADRA România scoate la concurs următoarele posturi în vederea angajării:
- Asistent social
- Asistent social
- Psiholog
- Psiholog
- Lucrător social
1 și 2. Asistent social:
Cerințe: studii superioare, membru în Colegiul Național al Asistenților Sociali din România, experiență specifică 1 – 3 ani.
Atribuții:
- Identifică nevoile / probleme sociale al beneficiarilor și realizează demersuri în funcție de acestea;
- Consiliază și îndrumă beneficiarii, în funcție de problemele apărute;
- Face parte din echipa mobilă realizând deplasări pe teren;
- Participă alături de ceilalți membri ai echipei multidisciplinare, la evaluarea complexă a beneficiarilor;
- Raportează activitatea.
3 și 4. Psiholog:
Cerințe: studii superioare, membru în Colegiul Psihologilor din România, specializare psihoterapeut, experiență specifică de 1 – 3 ani.
Atribuții:
- Realizează evaluarea comportamentală, cognitivă, neuropsihologică și emoțională;
- Evaluează contextual familial, profesional, social, economic, cultural în care se manifestă problemele psihologice;
- Consiliază în situații de criză și elaborează un plan individual de intervenție;
- Întocmește împreună cu beneficiarul planul de intervenție individualizat cu obiective specifice;
- Monitorizează evoluția ulterioară a persoanelor care au beneficiat de un plan individual de intervenție;
- Raportează activitatea.
5. Lucrător social:
Cerințe: studii medii 12 clase, experiență de îngrijire persoane la domiciliu sau de organizare activități casnice – 0.6 ani.
Atribuții:
- Oferă servicii sociale de bază și suport precum servicii de acompaniere beneficiari, realizare mâncare, cumpărături, curățenie în casă;
- Evaluează starea beneficiarilor și raportează asistentului social progresele realizate;
- Informează cu privire la situațiile critice din teren;
- Raportează activitatea.
Pentru toate cele 5 posturi din prezentul anunț, perioada de implementare este de 30 luni, în orașul Babadag, județul Tulcea, cu o normă de timp de 4 ore/zi, 5 zile/săptămână.
CV-urile în format ”europass” împreună cu scrisorile de intenție se trimit la adresa de e-mail info@adra.ro, până luni, 30 iulie 2018, ora 12:00, iar ulterior va fi programat un interviu.
Activitățile realizate în cadrul proiectului proiectului Activități Integrate pentru Comunitatea Urbană Marginalizată BABADAG ”AI CUM”, vizează furnizarea de servicii sociale și medicale oferindu-se următoarele tipuri de servicii: Servicii de consultații generale și specializate, Servicii medicale de prevenire, Servicii sociale suport pentru îngrijire bătrâni la domiciliu, Servicii sociale de bază pentru mama și copil, Servicii de sprijin psihologic pentru depășirea situațiilor de risc, Servicii de informare cu privire la drepturi cetățenești și Serviciul de ambulanță socială (serviciu socio-medical).
ADRA România
3 răspunsuri
În ce județ sau localitate este nevoie pt postul de asistent social?
Orașul Babadag. Informația se regăsește în textul de mai sus.