
Dacă dorești să te implici în slujirea oamenilor și să lucrezi într-o echipă dedicată și devotată misiunii ei, atunci echipa ADRA România te așteaptă!
ADRA România scoate în concurs 1 post de Asistent social.
CV-urile în format ”Europass” împreună cu scrisorile de intenție se trimit la adresa de e-mail hr@adra.ro până luni, 19 Ianuarie 2026, ora 12:00.
Cerințe:
- Studii necesare: superioare cu diploma de licenta. Masteratul în domeniu este apreciat.
- Înscris în Colegiul Asistenților sociali.
- Să locuiască în București sau împrejurimi.
Atribuții:
- Utilizează managementul de caz, ca metoda de lucru în instrumentarea cazurilor de violenta în familie din cadrul Centrului de Primire în Regim de Urgență a Victimelor Violenței în Familie – Casa ADRA și orice altă metoda indicată de legislația în vigoare.
- Asistentul social întocmește evaluări ale situației sociale a beneficiarilor aflați în baza de date a organizației și ori de câte ori situația impune o astfel de evaluare.
- Participă alături de ceilalți membri din echipa multidisciplinară la toate activitățile de echipă
- Participă la elaborarea Planurilor Individualizate de Protectie, Asistență și Servicii, privind asistarea beneficiarilor;
- Identifică nevoile/probleme sociale al beneficiarilor și realizeaza demersuri în funcție de acestea;
- Consiliază și îndruma beneficiarii, în funcție de problemele apărute;
- Împreună cu ceilalți membri din echipa multidisciplinară, va urmări formarea unor comportamente pro-sociale, pro-normative la beneficiari, precum și a unei atitudini de autonomie / non-dependenta a acestora fata de serviciile sociale;
- Asistă, consiliază și sprijină beneficiarii în vederea procurării actelor de stare civilă;
- Se ocupă de demersurile legate de înscrierea copiilor la o unitate de învățământ (școală, grădiniță, centru de zi), precum și de transferul copiilor la o unitate școlară la alta;
- Monitorizează situația socială a beneficiarilor aflați în etapa de monitorizare post- găzduire (contactare telefonică, întâlniri individuale sau de grup la sediul asociației);
- Colaborează cu instituțiile statului locale și centrale (consiliile locale, poliția, direcțiile de asistență socială și protectia copilului, serviciile de stare civilă etc.), dar și cu alte instituții publice sau private (asociații, fundații, federații, firme etc.);
- Întocmește acte prevăzute de legislația în vigoare, în domeniul protecției victimelor violenței în familie și al protecției copilului (adrese oficiale etc);
- Va implementa normele legale privind protecția victimelor violenței în familie și protecția copilului;
- Informează ori de câte ori este nevoie, superiorul ierarhic, asupra aspectelor din sfera sa de activitate și propune măsurile ce se impun;
- Inițiază și propune noi direcții de acțiune / proiecte noi, în sfera sa de competență.
- Asistenul social respectă cu strictele codul deontologic al asistenților sociali (confidențialitatea, competența și calitatea serviciilor, responsabilitatea și respect în relațiile cu membrii echipei etc.);
- Păstrează confidențialitatea asupra identității și dificultăților persoanelor asistate, a locației centrului și a documentelor ADRA de lucru din dosarele beneficiarilor;
- Respectă standardele naționale și internaționale în activitatea de protecție a familiei și a copilului;
- Respectă legislația și se asigură că standardele minime obligatorii privind serviciile sociale pe care le acordă organizația sunt îndeplinite în totalitate;
- Coordonarea eforturilor, demersurilor și activităților de prevenire a separării copilului de familia sa, în calitate de responsabil de caz;
- Elaborare planul de servicii;
- Asigură comunicarea între părțile implicate în rezolvarea cazului;
- Întocmește și actualizează dosarele beneficiarilor;
- Oferă sprijin în raportări către superiorul ierarhic în întocmirea raportărilor pe finanțările pe care sunt încadrați;
- Coordonator pentru activitatea de practică pentru studenții de asistență socială;
- Participare activă la acțiunile și campaniile organizației pe partea de prevenție;
- Oferă sprijin pentru activitățile administrative solicitate la nivel de organizație;
- Colaborează cu personalul specializat în cadrul activității de promovare a proiectelor;
- Să respecte termenele de realizare a sarcinilor, termene stabilite de manager/superior direct;
- Să răspundă cu celeritate solicitărilor.
Oferta Angajatorului:
- Angajare cu contract individual de muncă pentru o perioadă determinată de 6 luni.
- Program de lucru: 8 ore/zi, 5 zile/săptămână.
- Salariul oferit se stabilește în funcție de experiența candidatului, în conformitate cu grila de salarizare ADRA România.
ADRA România


