ADRA România angajează 1 Expert accesare fonduri
UPDATE FINAL: Marți, 01 Octombrie 2024
În urma expirării termenului de aplicații în vederea angajării unui Expert Accesare Fonduri în ADRA România, a aplicațiilor depuse și a interviurilor realizate, s-a luat decizia pentru prescrierea postului scos în concurs.
Mulțumim tuturor celor 4 aplicanți care și-au manifestat interesul față de acest post în concurs și celor 3 candidați care au participat la etapa de interviu.
ADRA România
UPDATE: Joi, 12 septembrie 2024, ora 17:00
Au fost finalizate interviurile pentru postul scos în concurs (Expert accesare fonduri).
ADRA România
UPDATE: Miercuri, 11 septembrie 2024
Au fost analizate aplicațiile depuse pentru postul scos în concurs.
Începând cu ziua de joi, 12 septembrie 2024, conform orarului stabilit de acord comun cu aplicanții, sunt așteptate la interviu persoanele selectate care au primit telefon și invitație pe E-mail.
ADRA România
UPDATE: vineri, 30 august 2024
S-a încheiat termenul de depunere a aplicațiilor. Vă mulțumim tuturor pentru că apreciați activitatea ADRA România prin aplicația dumneavoastră pentru postul scos la concurs.
În perioada următoare vor fi analizate aplicațiile și vor fi chemate la interviu persoanele selectate care vor primi telefon și invitație pe E-mail.
ADRA România
UPDATE: Vineri, 09 august 2024
În urma evaluării situației, s-a luat decizia ca perioada de aplicare pentru postul scos în concurs să fie prelungită pentru ca aplicanții să poată avea acces permanent la criteriile de selecție pentru postul scos la concurs.
Astfel, termenul maxim de depunere a CV-urilor pentru postul vacant Specialist accesare fonduri se prelungește până joi, 29.08.2024. Celelalte informații rămân neschimbate.
În urma procesului de recrutare, persoanele selectate să participe la interviul de angajare vor fi anunțate telefonic.
ADRA România
UPDATE: Vineri, 26 iulie 2024
Dacă ai experiență în scrierea de proiecte sau în accesarea de fonduri destinate mediului ONG și ești o persoană entuziastă, energică, dornică să contribuie la dezvoltarea de programe destinate categoriilor vulnerabile, te invităm să te alături echipei noastre și să dobândești noi competențe.
Vei lucra alături de o echipa de manageri cu experiență în implementarea de proiecte prin fonduri europene sau prin fonduri ale unor organizații umanitare internaționale, rolul tău fiind acela de a atrage noi oportunități de finanțare și de a contribui prin abordări inovatoare la dezvoltarea programelor.
Cerințe ale candidatului:
- Studii superioare în domeniile economic, social, drept sau alte specialități similare.
- Cunoștințe despre instituțiile Uniunii Europene și funcționarea lor, programele de finanțare nerambursabilă, administrația publică și legislația aferentă.
- Experiență în accesarea de fonduri nerambursabile cu proiecte scrise și implementate.
- Experiența de lucru în proiecte finanțate de Uniunea Europeană constituie un avantaj, precum și experiența privind drepturile copiilor, ale femeilor, combaterea sărăciei, protecția grupurilor vulnerabile, va fi considerată relevantă.
- Bune abilități de comunicare în limba română și engleză, constituie avantaj.
- Capacitate de analiză și atenție la detaliu.
- Abilități de relaționare, atitudine proactivă și capacitate de a comunica eficace, atât oral, cât și în scris, inclusiv în medii profesionale internaționale.
Responsabilități:
- Stabilește, împreună cu membrii Departamentului Programe, prioritățile privind atragerea de finanțări și dezvoltarea de abordări inovatoare, în conformitate cu strategia organizației și cu oportunitățile pieței.
- Prospectează piața și face o analiză privind oportunitatea accesării.
- Întocmește documentația necesară în vederea depunerii proiectelor în cadrul anumitor programe de finanțare.
- Planifică activitățile proiectelor.
- Elaborează cereri de finanțare și bugete în vederea accesării surselor de finanțare naționale sau internaționale (fonduri accesate direct de la UE sau prin intermediul Guvernului României, fonduri lansate de companii private naționale sau internaționale, fonduri ale organizațiilor umanitare internaționale, fonduri lansate de instituțiile publice din România, sau alte surse de finantare relevante).
- Este responsabil de etapa de contractare cu potențialii finanțatori;
- Stabilește parteneriate cu organizații, companii sau instituții în vederea accesarii și dezvoltării de proiecte de incluziune socială.
- Implicare în implementarea proiectelor, după caz.
Oferta Angajatorului:
- Angajare cu contract individual de muncă pentru o perioadă determinată, cu posibilitate de prelungire nedeterminată (în urma evaluării).
- Program de lucru: 8 ore/zi, 5 zile/săptămână.
- Un mediu de lucru interactiv și plin de provocări.
- Salariul oferit se stabilește în funcție de experiența candidatului, în conformitate cu grila de salarizare ADRA România.
Așteptăm CV-urile și scrisorile de intenție până joi, 08 august 2024, la adresa de email: hr@adra.ro.
Menționăm că doar persoanele selectate pentru interviu vor fi contactate de echipa noastră!
ADRA România