Caută
Close this search box.

Vino la ADRA – un post în concurs te așteaptă!

Update FINAL: Vineri, 12.06.2020

Procesul ”Vino la ADRA – un post în concurs te așteaptă!” a cuprins următoarele etape: analiză, selecție, interviu, recomandare comisie după interviu, aprobare OIR POSDRU, hotărâre Consiliu Director ADRA România, angajare.

Mulțumim tuturor pentru încrederea oferită și pentru faptul că apreciați activitatea ADRA România prin aplicațiile pentru postul scos în concurs. În perioada aceasta am întâlnit oameni deosebit de valoroși. Din păcate doar 1 post a fost scos la concurs și ocupat, respectiv:

  1. Expert monitorizare IMM” – proiect UP TO START: Andreea David

ADRA România

Update: Marți, 02.06.2020

Au fost analizate aplicațiile depuse pentru postul scos în concurs.

Începând cu ziua de joi, 04 iunie 2020, conform orarului stabilit de acord comun cu aplicanții, sunt așteptate la interviu persoanele selectate care au primit telefon și invitație.

ADRA România

Update: Luni, 01.06.2020

S-a încheiat termenul de depunere a aplicațiilor. Vă mulțumim tuturor pentru că apreciați activitatea ADRA România prin aplicația dumneavoastră pentru postul scos la concurs.

În perioada următoare vor fi analizate aplicațiile și vor fi chemate la interviu persoanele selectate care vor primi telefon și invitație.

ADRA România

Update: Vineri, 22.05.2020

Dacă dorești să te implici în slujirea oamenilor și să lucrezi într-o echipă dedicată și devotată misiunii ei, atunci echipa ADRA România te așteaptă!

Ca urmare a aprobării finanțării europene nerambursabile POCU pentru ADRA România, în vederea implementării proiectului UP TO START, ADRA România scoate în concurs următorul post în vederea angajării:

  1. ”Expert monitorizare IMM” – proiect UP TO START;

CV-urile în format ”europass” împreună cu scrisorile de intenție se trimit la adresa de e-mail office@adra.ro, până luni, 01 iunie 2020, ora 12:00, iar ulterior va fi programat un interviu.

Experiența în implementarea altor proiecte ADRA România constituie un avantaj!

Descrierea postului:

”Expert monitorizare IMM” – proiect UP TO START;

Atribuții:

  • Se documentează cu privire la specificul fiecărei afaceri/domeniu;
  • Întocmește fise de lucru și de monitorizare;
  • Efectuează vizite de lucru în teren;
  • Verifică documentele și stadiul de implementare a planurilor de afaceri;
  • Colectează materialele suport pentru raportarea activității;
  • Raportează activitatea.

Educație solicitată: studii superioare în domeniul financiar, economic, contabil, marketing, management, resurse umane – 3 ani;

Experiența solicitată: experiența în activități de monitorizare pentru dezvoltarea afacerilor și/sau experiență și cunoștințe în management și dezvoltarea unor întreprinderi – 5.1 ani;

Competențe solicitate: competențe de economist.

Pentru postul aferent proiectului UP TO START  perioada de implementare este de 8 luni, în Regiunea de dezvoltare Sud-Est a României, cu o normă de timp de 4 ore/zi, 5 zile/săptămână.

Proiectul UP TO START – proiect cofinanțat din Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, Axa prioritară 3 ”Locuri de muncă pentru toți”, Operațiunea 3.7 ”Creșterea ocupării prin susținerea întreprinderilor cu profil non-agricol din zona urbană”, contract POCU/82/3/7/105479 – se desfășoară timp de 36 de luni, începând cu data de 15.01.2018, în parteneriat Agenția Adventistă pentru Dezvoltare, Refacere și Ajutor – ADRA România(Beneficiar), cu Fundația ZamolxesAsociația DOMINOU și Asociația Centrul Metropolitan de Resurse Umane CRUM.

ADRA România

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Mai multe articole

Privacy Policy Settings

Translate